Pagina's

zaterdag 16 maart 2013

10 little things.

Tumblr_mgwa9829ep1r45po8o1_500_largeIk kan heel erg genieten van kleine dingen.
Kleine dingen die je niet kunt kopen maar dingen die je wel erg vrolijk kunnen maken.
Hieronder volgen 10 kleine dingen waarvan ik helemaal happy word.








1. Ik kan er heel erg vrolijk van worden als ik 's ochtends opsta en als de zon al schijnt. En dat het niet ijskoud is als je je bed uitkomt.
Als de zon al schijnt ben ik meteen een stuk vrolijker.

2. Meestal hoor ik liedjes en weet ik de titel er niet van.
Als ik snel tijd heb kan ik 'soundhound' gebruiken op m'n telefoon. Dat houdt in dat je telefoon de melodie opneemt en dan de titel van het liedje opzoekt.
Als ik lang heb gezocht naar de titel, en ik hem hem eindelijk gevonden, dan ben ik de eerste paar uren erna weer helemaal vrolijk.



3. Het weer is de laatste tijd zo voorspellend. Sneeuw, kou, mist. Brrrr dat ligt mij totaal niet.
Ik ben dan ook erg blij wanneer ik hoor dat mijn training gewoon doorgaat ondanks de sneeuw die er gevallen is. Het is al bijna lente en de sneeuw mag van mij nu echt wel een keertje weg.

4. Ik heb vaak dat wanneer ik gericht ga shoppen de producten die ik nodig heb niet kan vinden.
That sucks, daarom ben ik ook helemaal excited als ik producten vind die ik nodig heb.

5. Mijn nagellak gaat er meestal supersnel af. Het is dan ook een wonder als het na de 1e dag nog niet beschadigd is. Daarom kan mn geluk niet op als het langer dan 2 dagen goed blijft zitten.

6. Als ik druk ben geweest met huiswerk vind ik het wel lekker om wat voor mezelf te gaan doen.
Online shoppen, tv kijken, bloggen of appen met vrienden noem het allemaal maar op.
Gewoon even lekker relaxen en van je vrije tijd genieten. Voordat je het weer weet moet je alweer richting bed omdat je de volgende ochtend vroeg moet opstaan voor again een dagje school.

7. Een heerlijke smoothie dat doet me goed. Lekker landguit op de bank een smoothie drinken en ondertussen tv kijken. Relaxing time.

8.  Het doet mij altijd goed als ik weer is met vrienden afspreek. Samen gezellig bijkletsen, filmpje kijken, shoppen noem het maar op het is altijd gezellig.
Gewoon lekker ontspannen en lol hebben er bestaat niks beters na een drukke schoolweek.

9.  Ik speel graag voetbal, ik vind het dan ook erg lekker om na de training of wedstrijd lekker te ontspannen en een lange douche te nemen.
Daarna voel ik me weer helemaal fris en lekker fit.

10. Als je ergens keihard je best voor doet wil je niets liever dan ervoor beloont worden.
Ik ben dan ook erg blij wanneer ik me ergens met de volle 100 procent voor inzet dat het resultaat dan ook goed is. Dit zorgt voor zelfs meer motivatie om dingen uiteindelijk nog beter te gaan doen.

Van welke kleine dingen kunnen jullie genieten?
Laat een reactie achter in de comments.

Liefs,
Leonie  







3 opmerkingen: