Pagina's

zaterdag 16 maart 2013

Intro

Hii,
Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog!
Ik ben Leonie, 14 jaar en ben deze blog begonnen om meer van de beauty wereld te weten te komen. Met Life By Leonie wil ik jullie mijn kennis en ervaring delen.
In het dagelijks leven ga ik naar school, doe ik aan voetbal in de MC1. Ik houd me ook veel bezig met makeup en vind het leuk om nieuwe dingen te ontdekken.
Ik schrijf over daily life dingen, beauty en fashion.Vooral de dingen die ik leuk vind! Ik probeer regelmatig te posten, minimaal elke week. Dus blijf op de hoogte via Twitter, Bloglovin' of als je me iets wil vragen kun je me mailen!

 Laat wat reacties achter in de comments, en hopelijk neem je snel nog een kijkje.

 Liefs, Leonie 

Tumblr_mgqr8jmi9s1s3p3nwo1_500_large

2 opmerkingen:

  1. hey,
    ik heb je genomineerd voor het versatile blogger award!
    ik weet hoe het voelt om dit te lezen, lees hem gerust nog een keer maar het is waar ik heb je genomineerd!

    op mijn BLOG: lovewithessie.blogspot.com vind je de spelregels!
    ook zet ik een link op mijn BLOG van jouw site.
    ik hoop dat je het leuk vind en succes!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar je blog, ik volg je via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen